.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, June 13, 2006

Eksklusif : Gambar Baby Linda...




Ni la dia gambar baby linda yg ditunggu2 selama ni... Muhammad Danish Danial kot name dia... Sorry danish... aunty xsmpt lagi nak g tgk danish kat sana... (kompiden jek aku linda panggil anak dia danish... hehe...) Nanti kalau aunty balik kluang, aunty ngan kak caca dtg jengah danish yek... (ready utk kena buli tau... huhu...)

p/s: mcm rupe bapak die ek... hehe...

10 comments:

The Lock said...

betol ke nama dia danish daniel nih? ke ko je memandai letak nama? nama glamer tuhh...

Puan Olynn said...

aku rase la... rase dgr name dia camtu ari tu... kalo salah sory yek linda... hehe...

yan said...

muka mak dia pun ada gak..Linda dah naik keje ke?

Puan Olynn said...

lum lg... 26 ke baper hb tah... xingat... hehe

makzue said...

helooo..22 jun laaa..dia nak kerja...pembetulan...sekali pandang muka mat noh..kalau sisi tepi...sisi tengah..muka dua2 ler..

aniza said...

comey btol si kecik nieh...muka cam bapak ade..mak pun ade...tp rambut ade skit cam pojie...hahahaha. Musti kak linda x suka pojie masa pregnant nie...hik hik hik

yan said...

xde lagi ke gambar lagi ke? Mana cukup?..Knapa gambar atas lain gambar bwh lain?..

Puan Olynn said...

tu je yg linda bagi... mane la kite tau naper gmbr atas lain, gmbr bawah lain. Dah yg tu linda bagi... hehe...

Sesompok said...

Olin. gambar aku ko tak letak ker..??? waaaaa...

Puan Olynn said...

bla la ko hadzri... dah le menyepi diri.. ati peciter ? dah baper bulan ? Baby sihat ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...