.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, May 30, 2006

Garangnye anak mama...

Naper la anak aku ni garang sangat ? Darah pendekar mane la yg dia ikut gaknye. Seme org dia nak marah... seme org dia nak tengking. Pantang silap sket. Anak2 org ni jgn citer la... makan tangan dia jek... huhu... Tp xpe... mama tetap bangge ngan caca... Bagus gak dia garang2... xle kena buli je kejenye nanti... hehhe...

Hmm... ari ni ari kedua sem baru. Smalam aku leave. So, maknenye ari ni first day aku ngajar diploma smule... (setelah 3 bulan ngajar SLG). Hmm... smangat xsmangat la jugak. Dah best ngajar kelas SLG... bile dpt kelas diploma rase cam terbeban lak sket... Mcm mls je rasenye nak masuk kelas. Huhu.... Kelas SLG aku esok last. Xd ebg diorg pape pun... gaji xmasuk lagi. Nak bagi apenye... (uwaaa... sedey...!!!)

2 comments:

The Lock said...

bagi pelempang je sorang2. tak guna duit... ok tak idea aku?

AJ said...

iskhhh akak nie, ar jadi kiter, dier x bagi adiah...x laaa sedey cm tu!!!! :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...