.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, April 5, 2006

Rindunye kat anak mama...

Ari ni xbalik lunch. So, xde la jumpe caca t'hari tadi... Alamak... rindunye... xsenang rasenye ati ni. Asyik ingat dia jek... Uwaaaaaaaaa!!!
Aku xnak balik ari ni bukan ape. Sian kat dady asyik la ulang alik amik aku kat opis. Sbb skang ni keta xde. Laki aku gune. Skang ni asyik ujan jek. Xkan la nak biarkan je dia ulang alik melaka-muar naik skuter tu jek. Zalim sgt la aku. Xpe la... ade rezeki nanti ingat nak beli je keta yg murah2.. saje utk dia bwk g keje... (tp bukan aku beli la... dia yg beli... huhu)
Boring aaa sejak dia keje melaka ni. Masa terhad. Ptg2 dah xleh nak bawak caca jln2 kat tanjung lagi cam dulu... Xbest. Tp xpe... syukur... nasib baik dia xkena transfer kajang ari tu...

kat kfc
kat umah
kat food court j.j

2 comments:

Sesompok said...

Tasya kan kaya... boleh beli bas aper...?? kih..kih..kih... olin.. husband ko kijer maner???

Puan Olynn said...

dia kena jage area merlimau sampai duyung...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...