.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, April 17, 2006

Pesta Malam Indonesia

Pergh... cane la si Boi ni leh g tgk konsert dewa & gigi x ajak aku ni ? Jeles tul la. Hangin.. hangin... Si boi kate... best giler dewa & gigi nyanyi live. Mmg enjoy la walaupun terpakse berebut ngan indon2 seme. Huhu... Tp indon2 tu seme betul2 mengganas la... Dia pecahkannye pagar masa konsert tu... Tp yg bestnye disebabkan diorg pecahkan pagar la boi dpt g kat dpn stage. Punye la bangge dia dpt tgk ahmad dani dpn2.. eleh... dpt tgk lubang idung ahmad dani pun nak eksen... bla laaaa!!!!(Uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!! bengang sebenarnye...!!!)
** nanti kalau ade gambo mase dia g konsert tu aku update kat sini...

4 comments:

Sesompok said...

olin.. ko tak dapat tgk lubang idung ahmad dani ker.. ko tgk lubang aku nak??? hehehehe

Puan Olynn said...

xhingin la giler!!! huhu...

The Lock said...

ada keistimewaan ke lubang idung ahmad dani tu..?

Puan Olynn said...

huhu... ade lombong emas kot... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...