.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Friday, March 3, 2006

Ujung minggu yang membosankan...

Aku tau... weekend kali ni mesti jadik weekend yg paling membosankan dlm idup aku. Manetaknye... hubby aku kena g leadership course kat Tioman. Ayo... xsenangnye ati ni dibuatnye. Naper la company dia buat kursus kat tmpt2 peranginan ni ? Tensen tul aku. Dah le xleh bawak family. Kedekut giler la Berjaya Group ni. Same je cam Cosmopoint. Dah le aku ngan caca kena tinggal. Hangin tul.
Pagi2 lagi tadi dah antar hubby aku kat bustand. Bas kul 8 pagi. Dia kena berkumpul kat JB dulu. Then baru bertolak ke Mersing. Hmm... sedeynye hati ni... xtau nak ckp. Nak nangis, segan. Terpakse la tabahkan ati gak... Uwaaaaaaaaa.... (ni nangis dlm ati ni... hehe)
My God... 3 hari ? Hmm... ape la aku nak buat tanpe suami tersayang kat sisi ek ? Dah le ari cuti. Mati kutu la aku kat umah. Nak jalan pun xde mood sbb dia xde... Tp xpe... aku ade kan jugak mood ni. Dia berjalan, apesal lak aku nak duk umah bersedih ? Gilo ko ? Huhu... Sok ajak mumy g jalan2 lah.
To papa... sorry la yek... mama ngan tasya g jalan2 dulu... heheh... jgn jeles tau..!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...