.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, March 6, 2006

Sian anak mama...

Weekend ari tu hubby aku g Tioman. Org yg paling merana skali ialah Caca. Dia mmg manje ngan papa dia... Syian sgt tgk dia. Tercari2 papa dia. Asal bunyi pintu je dia jengah. Slalunye bgn tido dia mesti kejut papa dia. Skali tu ari Sabtu tu dia bgn tgk papa dia xde. Dia cari keliling pastu dia termenung. Syahdunye hati ni... Kesian. Bile org dengki dia sket, dia ingat papa dia (sbb papa dia kan suke dengki dia). Skali bile toleh tgk bukan... frust muke dia. Yg papa dia lak, xreti2 nak call anak tu... Mlm tu bile aku call, pass kat caca suh ckp ngan papa dia. Bile dgr je suare papa dia, terus la dia menangis. Ya Allah... touching nye... Xpuas nangis, dia amik hset aku tu, dia cium... Kononnye cium papa la... Aku tgk, aku lak yg nak nangis. Siannye anak aku... Hmm... baru la papa dia sedar betapa merananye anak dia bile dia xde... Siang tu aku suh ckp ngan caca dia xnak...

2 comments:

AJ said...

haiiiiii...papa tasya nie, pi beli rotan sebesor pokok kelapa!! ghotan jeeeee!!!!!!! hahahahahaha........

Puan Olynn said...

gilo ko ???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...