.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, February 9, 2006

Happy Birthday, Nur Atiqa Natasya...

Smalam (Feb. 8, 2006) b'day Tasya. Dah setahun dah anak aku... Rase cam mimpi lak. Smalam just celebrate kecik2 jek... dgn kakak & abang dia kat umah tu. Dia pun cam pelik jek tgk org nyanyi2 pastu xpasal2 dia kena pegang pisau potong kek. Musykil sgt muke dia... hehe... Xpe la... skang ni mmg dia xphm. Tp nanti bile dia dh besar dpt la dia tgk muke konpius dia masa potong kek. Hehe...
Hari ni hari Asyura... So, share sket ngan mumy buat bubur asyura. Niat nak antar sket kat surau dpn tu... Sempena b'day caca... Utk kwn2 kat opis, ptg kang kite bawak la yek. Rase la sorg sket...


Shasya yg konpius...
Ucapan utk Tasya :
"Happy Birthday, Sayang... Semoga Shasya jadik anak yg baik untuk mama & papa... Dengar kata mama & papa k... We luv u sooooo much!!!!"

3 comments:

Sesompok said...

Happy Birthday Tasya.... biler nak buat open house tasya???

yan said...

sesompok ni x abis2 open house...Ko lak bila plak nak buat open house..WOW! besarnya kek...Nak skit..."HAPPY BIRTHDAY CACA.."

Puan Olynn said...

Papa dia la yg beli'n kek besar2. Bukan caca yg mkn pun... Dia xtau pape pun. Konpius je tgk kek besar2 kat dpn mata... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...