.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, January 5, 2006

Ngantuknye...

Ari ni kene jage exam pagi ngan ptg. Adusss... bosan giler. Ptg td aku siap tertido kat dlm kelas. Punye la ngantuk. Last2 dah xtahan ngantuk, aku g surau, tido seploh minit. Perghh... lega sket mata ni... Sorry la yek linda... ala.. seploh minit jek. Bukan lame... huhu....
Tasya xsihat. Batuk + selsema kuat. Balik tadi mumy kate dia ngamuk. Abis seme org dia marah. Org bising dia marah, org salam2 dia marah, org cuit dia lagi la dia marah. Abis2 org pegang kerusi kat kedai mumy pun dia marah. Huhu... garang giler puteri aku sorang ni.
Ari ni besday mumy yang ke 58 tahun. HAPPY BESDAY, MUMY!!! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknye.... I luv u!!! Mlm kang nak bawak dia g makan pizza lah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...