.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, November 16, 2005

Lame x update...

Hmm... lame tul rasenye xupdate blog ni. Rase cam dah lupe lak kewujudan blog ni. Hehe... Ari ni baru teringat nak bukak blog. Tgk2 blog zai & ita dah update nampaknye... Teringin gak nak update sama... tp... ape aku nak bebel kat sini ari ni ek ?

Raye thn ni aku, hubby & tasya beraye kat S'pore (umah nenek mertua.. hehe). Seronok la jugak... cuz dpt merasa beraye dlm suasana baru. Tp sedih sket sbb jauh dari family... and geram sgt2 cuz si kecik tu asyik menangis jek. Tensen tul aku. Agaknye dia xbiase dgn suasana baru kot. Asyik la melalak... Pastu xnak kat org lain selain dari mama & papa dia. Dah le aku ni xleh nak bt ape.. melayan dia jek. Tp ngamuk2 pun sempat gak dia posing bile org nak amik gambar... hehe...

Thn ni seme org tanye bile nak buat OPEN HOUSE. Alamak... xde budget la beb. Cane ek... Memule tu ingat cam xnak buat... tp tah cane tah... sok (Nov 17) staf 7-e area sini nak buat makan2. Venue yg dicadangkan adalah umah aku... Yahooo!!! Leh la aku numpang nyibuk skali. So kawan2 cosmo ku sekalian (termasuk jean) ... sok ptg dijemput seme datang ke rumah kite... dlm kul 5.30 ptg ke atas la yek... kasik org2 7-e clear dulu... Datang jgn x datang... datang jgn x datang... hehe...

6 comments:

yan said...

alaa.. esok ke olin?X dpt la kita g umah olin..nape x buat arini? sbb kita blk arini..he.hee. xderla..lgpun org x jemput buat malu jek kita ni ek?ha..ha..

Puan Olynn said...

ala... dtg la yan... bawak baby tau.

The Lock said...

aku nak dtg tp segan... jejaka pemalu la katakan...

Puan Olynn said...

eleh... pemalu la konon...

AJ said...

patut ler x jumpe baju cheongsam kiter!! rupe nya tasya ke yg ambik!!! k olin nie...silap sambut raye cine ke ek?????

Puan Olynn said...

mane muat tasya nak pakai cheongsam jean... jean kan GEMOK... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...