.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, October 19, 2005

Raya oh raya...

Hmm... thn ni nampak gayenye mcm aku kena beraya kat S'pore jek. Last year dah beraya kat Muar, so this year kena la raya ngan family sebelah hubby aku. Kalau cuti hubby aku approved, maknenye jadik la kitorg beraya kat S'pore thn ni... Isk... isk... sedeynye... Xdpt aku nak bayangkan pagi raye nanti mcmn. Ni le first time aku xdpt nak cium tangan mumy & dady di pagi raye... Silap2 mlm raye pun aku xdpt nak takbir raya sama2 ngan family kat umah mcm selalu... Uwaaaaaaaa!!! Belum nak raye lagi aku dah nak nangis pk'n seme ni... Cane ni ? Terus xde semangat nak sambut raye thn ni... :(

"Di hari raya.. terkenang daku kepada si dia... Kampung ku indah nun jauh di sana... AYAH serta BONDAku...".... UWAAAAAAAAAAAAA!!!! SEDEYNYE!!!!!!!

4 comments:

Cikgu Ita said...

kesiannya kak olynn.....klo camtu akak ikhtiarkan lah supaya jun tak dpt cuti ...hahahah...jahat tak idea tuh??!!!!

Puan Olynn said...

xdpt cuti apenye.. dah sah la dia yg control cuti staf dia... mesti la dia carik jalan supaya dia boleh cuti gak... Kesian la staf dia xdpt cuti thn ni... hehehe...

Xpe lah... next year kite nak raye puas2 kat muar... Nak makan ketupat & rendang mak kite byk2...(Insyaallah kalau panjang umur...)

AJ said...

ita....ita....naper laaa kiter ader kawan yg cm ita nie laaaa...

Puan Olynn said...

Ita la sahabat sejati... sentiasa menyokong kite... xmcm jean... diulangi... xmcm jean... hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...