.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, September 15, 2005

Welcome to the world !!!

Tahniah pada zai & azhar yg baru je menerima cahayamata ke-3 pada 15 September 2005, jam 2.20am. Hmm... 5 hari lepas baby yan kuar. Utk baby boi zai & azhar... "Welcome to this beautiful world!!"

Xsabar la pulak nak tgk baby zai. Pasni boleh la aku picit + tarik pipi anak zai... hehe... Ari tu nak picit pipi anak yan segan sbb ramai sedara mara dia.... ;)

(bile la nak g umah zai ni... nak amik gmbr anak dia lak...)

11 comments:

AJ said...

k olin biler nak mainkan peranan dlm menambah kan populasi di m'sia nie???? hehhehe....wuaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! kiter pun nak!!!!!!! ITA!!!!??????

hehehhe...... jom tambah kan jugak nak??? :P

Puan Olynn said...

kite ? nanti la... lps 2 thn... (insyaallah...). Kite caesar la jean.. mane leh tambah cpt2... ;)

AJ said...

laaa...tu la, dulu kiter bg tau akak, jgn main gunting2!! simpan!!! akak x nak!?? tgk aper dh terjadi... :P

pepe pun x pe la, ghase nya tasya leh tunggu lagi kot! kiter pun leh tunggu k!!! :P

lia puteri said...

korang tak bitau pun kak zai bersalin! sampai hati!

Sesompok said...

Mawi biler nak bersalin?? puas aku tunggu.... hehehe

Puan Olynn said...

mawi bunting gajah... hehe...

Cikgu Ita said...

jean ajak kite tambah anak? tapi camne??? hahaha

The Lock said...

jap lg aku la pulakk... tungguuuuu....

AJ said...

bunting gajah??? pe tu k olin!!!!???? :?

Puan Olynn said...

jean agak2 ape ? hehe...

Sesompok said...

Laa.. bunting gajah pun tak tau ker.. aiyyaa... cam ni... cari sendiri lah.. hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...