.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, September 21, 2005

RM9.90 jek...

Weekend ari tu balik kluang. Skali tu tgh jln2 cane tah tali sandal aku leh putus lak. Alamak... aku dah la pokai bulan ni. Nak xnak terpakse la jugak cari sandal lain. Jalan2 kat The Store Kluang tu skali tu ternmpk satu sandal yg quite ok la... Bile tgk price dia... Aik... RM9.90 jek ? Aku pun ape lagi... xpyh pk panjang. Terus jek beli. Ala.. sementara jek. Kalau x ok, dpt gaji nanti beli yg lain. Tul x ? Seumur hidup aku (sejak aku pandai beli kasut sendiri), ni la sandal yg termurah pernah aku pakai... ;p Hmmm... ni la dia sandal murah tu... Cantik x ?

7 comments:

Cikgu Ita said...

wah murah nyerr...kite kasut tk pernah ler beli semurah tuh!!! seluar ader lah...yang beli kat kelantan tuh...sekali 5 kite rembat...muahahaha

selesa ker kasut tu??

Puan Olynn said...

nak kate selesa tu... xde la sangat kot. Sakit gak kaki ni. Tp xtau la sbb kasut tu murah ke atau sbb kasut tu tinggi. Tp kire kurang sket la keselesaan tu... (name pun kasut murah kan... hehe)

AJ said...

hehheh.... aikkk potong gambut pun lagi mahal laaa...heheheh...anyway, rm9.90 pasti nya ader kualiti rm 9.90 laaaaaaa...... :P

aniza said...

eeeiiii ape la dia nie...pakai kasut murah..yek yek. selipar jepun kite pun mahal tau..import dr jepun harus lah mahal..ngeh ngeh ngeh ;)

eii kak ita, suar aper yang murah tu? ooo beli suar dalam murah pun nak cite eh? mari mari mariii...3 spuloh..3 spuloh ;) haha!

Sesompok said...

Olin.. cuba ko cek kulit dia tu. ada bintik2 3 tak..??? hehehe

Cikgu Ita said...

bukan suar dalam lah niza...suar ranggiiiiiiiii...!!!!!!

Puan Olynn said...

mane ade kulit. Sewel ko hadzri... wei... Happy belated b'day. Sory la... lmbt bebenor wish... hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...