.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, September 7, 2005

Olynn Junior ?



Tgk... serupe x kitorang ? Hehe... ni baru Olynn junior... So, kalau korang seme kate tasya kiut, secara xlangsung mama tasya pun kiut la yek... hehe... ;p

18 comments:

aniza said...

eeiiii...aper nie..Olin Junior ke haper..

yang tasya tu memang sah-sah la comel, tapi mama dia tu lucah laaaa...kecik² dah posing berbogel..tak malu eh?? lucah laaa....hua hua hua

nak kena tutup blog nieh!!

Puan Olynn said...

ala... niza tu dlm ati sebenarnye suke... dia kan suke bende2 lucah ni...

mmm... i like... (ikut intonasi dia tau ita)

aniza said...

SYEWEEEEEEELLLLLLLL la mama tasya nie >;p dah tau tu diam² arrr...ahaks.

The Lock said...

Suka benda2 lucah...? Hmmm... Mesti kat pc cosmo byk bahan nih...

Sesompok said...

ha'ah lah olin.. ko lagi comel ler... hahahaha...

Puan Olynn said...

ko ni pesal hadzri ? Mcm ade udang disebalik kue tiaw kerang jek...

Linda said...

emmm...sesompok, pesal plak ko puji kak olin? ko ada apa2 ke ngan kak olin??? ke ada udang di sebalik batu... heheheheh...

Sesompok said...

bukan ler... ada ayam disebalik lauk berlada... teringat nasik goreng berlada ... hehe.. olin biler ko nak banja aku makan nasik goerng berlada..

Puan Olynn said...

belanje ? kalau belanje kire utang settle ke ? hehe...

e3z@ said...

mmm...comey2...tp tasya lagi comey aa..ntah2 yg kecik tu pun gmbr tasya gak..kak olin saje buat2 mcm gmbr lama..ala..skang kang zaman siber..mcm2 leh buat..akekekeke...

Sesompok said...

hutang lama settle... pastu diganti ngan hutang baru.. 2 kali ganda yer... hehehe

Puan Olynn said...

wah wah wah eeza... kite mane reti photoshop2 ni... tu gmbr lame laa...

e3z@ said...

hehehe..;)

AJ said...

eeeeeeeeeeeee...............

lia puteri said...

korang...rindu kiter tak??? kak olin..kiter asik tersedak jer..mesti kak olin selalu sebut kiter..

naper letak gmbr cah lu tu..tapi betul laa..

samer sgt!!! specially tang rambut! cam A Rahman Hassan..pop yeh yeh..
hehehehhehehe

Puan Olynn said...

tu rambut fesyen helmet namenye... hehe...

makzue said...

wahhhh...comei nye...mak n anak sama fesyen rambut la...mata n mulut dia laaa sama sebiji sebijohn...alamak...john laaaa...

Puan Olynn said...

ape john john ni kak zarul ? sensitip tau. Muahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...