.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Saturday, August 13, 2005

Sian mama & tasya...

Ala... sedihnye ari ni. Hubby aku nak balik kluang sbb sok pg2 nak kena bwk MIL & FIL g Kota Tinggi. Aku & tasya tinggal muar. :( Nak ikut, tp kesian kat tasya. Nanti dia penat. Mengamuk je nanti. Sedihnye... sejak hubby aku pindah muar, n sejak aku lahirkan tasya, xpnh lak kena tinggal mcm ni... Sayu la pulak rasenye. Dah le aku jadik sensitip je ari ni (bukan ari ni jek... dr smalam lagi...). Xsempat nak bfast pg td pun aku leh nangis. Hehe... Teruk tul. Mcm budak2.

Ari ni niza jemput dtg umah dia. Rase mcm nak g... Aku mane leh lepas kalau ade acara makan2 ni. Tp sure la hubby aku xbg pegi sbb dia xde. Lagipun xsedap la pulak. Time dia ade, xde la pulak nak g umah kawan2. Time dia xde... mcm byk la pulak aktiviti luar aku... Hehe... Dia pun mcm bengang jek... Ala.. kebetulan... Bukan aku sengaja nak 'berjingga' time dia xde. So, kesimpulannye... xle aku pegi umah niza ni kang... Sory yek niza... Niza terpakse la phm... bini org ni xleh nak kuar sesuke ati lagi... hehe... Sorry sgt2 tau. Kalau ade makanan lebih, pos jek ke umah kite... hehe...

2 comments:

AJ said...

hehhe..aduiii......"big baby" baru laaaa wujud di taman tanjung nie!! heheh...leh kabo kat suratkhabar!! hehhe... ala.... sapa suruh jadi bini org!! :P

Puan Olynn said...

abih tu... xkan nak jadik bini kucing kot... hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...