.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, August 15, 2005

Haa... pandai pun anak mama...!!!

Ade satu citer best. Si tembam aku tu dah menunjukkan belang... hehe... Mcm tu baru anak mama namenye... Citer dia cani... Ari tu Lia dtg umah. Teruja la ni dpt pegang tasya. Skali tu masa nak balik tu dia hulur la tangan nak salam. Yg sikecik tu pun bukan main pandai lagi sambut tangan lia. Pastu suh cium tangan. Dia pun tarik la tangan lia ke muka dia. Kire aku dah nak sampai tahap bangge la ni. Ye la.. tasya dah pandai salam cium tangan. Aku baru ajar sket2 dah pandai... (dalam ati aku kate la...). Skali tu rupe2nye bukan dia cium tangan Lia, dia jilat. Menjerit Lia. Muahahahha... bagusss... syabbbasss tasya... Pandai pun. Baru aunty Lia dia tau betapa nakalnye puteri aku tu... Hehe... Lia... pasni hulur la pipi lak suh dia cium. Gerenti bersih pipi lia dia jilat. OK... saper lagi nak kene jilat tgn pasni ?

Tp kire ok la lia kan... dia jilat jek... xmcm aunty Jean dia... main gigit2 org lak. ;p

11 comments:

lia puteri said...

huh..nasib baik tangan tasya..kalau pipi..abis la..ilang seri pengantin tau!!!

tapi best!!! muahahaha

Puan Olynn said...

hehehe...tu belum cakaran maut & tendangan seribu dia lagi lia... Mau nangis air mata darah kalau lia kena tu... hehe... kite dah biase... Dah imun...

lia puteri said...

kiter rasa..dia mewarisi sifat mama dia la..
abis laa...

takmo laa syg tasya lagi, tapi..dia tu..pergghh...cannot resist laa..
tak daya nkthn diri dari gomol dia..

AJ said...

oittt..kiter gigit org tertentu je laaa..lagipun care kiter gigit tu pun COMEY pe!!!!! :P

Puan Olynn said...

ala... comey pada mata jean jek... pada mata kitorg x pun... jijik lagi ade.

Cikgu Ita said...

lak..tasya jilat lia??? mesti tasya kempunan aiskrim kot kak olynn...muahahah

The Lock said...

waa...pandai la anak ko olin. aku pon nak salam gak la... tp sebelom tuh bior aku korek idung dulu...

Puan Olynn said...

eee... pengotor giler la ko ni lock. Xnak aku bagi anak aku salam ko. Jijikkk!!!

AJ said...

tu laa..salam je kiter!!! tapi jgn laaa jilat kiter!! heheh...nanti kiter ketawa tergolek2 kat lantai..GELI arrrrrr!!!!! hehehheh.....

Sesompok said...

Olin.. bukan dia ikut perangai lama ko ker.. tapi ko lagi teruk.. bukan tangan.. kaki... hehhee....nasib baik masa aku kat sebelah ko tak kena asid ko... kalau tak.. abihhh....

Puan Olynn said...

ko jgn nak buat fitnah tau hadzri... dosa... aku xampunkan ko kang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...