.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, August 2, 2005

Fuiyooo!!!

Tadi masa Ita bukak Utusan Online, tibe2 terbace 1 topik yg sangat2 menarik. Cube bace sket keratan dia kat bawah ni...

Suami minta berpoligami, isteri marah simbah asid

KOTA BHARU 1 Ogos - Seorang anggota tentera yang berterus terang menyatakan hasrat untuk berpoligami cedera parah pada bahagian muka dan keseluruhan badan selepas disimbah asid, dipercayai perbuatan isterinya dalam kejadian di Kampung Legeh, Jeli, malam tadi.


Kalau bace sampai abis, actually lelaki ni ade pukul wife dia sblm tu. Sebab kes nak kawin lagi ni la. Diorg gaduh smpi lelaki tu pukul wife dia. Tu yg gaknye wife dia geram sgt smpi simbah asid tu. Hehe... padannye muke lelaki tu. Suke tul aku bace berite ni. Jgn lelaki ingat pompuan xleh buat tindakan giler mcm tu tau. Kalau aku berada kat tmpt wife dia pun maybe aku akan buat perkara yg sama. Saper la yg sanggup berkongsi beb... Nak kawin lain tu satu hal.. yg g main pukul2 tu pehal lak ? Kalau aku, aku amik kayu hoki, aku sabitkan aje kepala dia. Biar berkecai. Muahahhaha...!!!

12 comments:

Sesompok said...

Itu pun nasib baik lah dia pukul....
itu pun nasib baik ler dia terus terang...
kalau tak.......hehe

Puan Olynn said...

haa... ko tu ade niat nak buat camtu la tu hadzri. Aku sepak ko kang. Berani la.
Ko kalau nak kawin lagi terus terang. Biar senang aku bawak ati g beli asid sulfurik pekat utk ko. Hehe....

Sesompok said...

Haha.. aku tak der lah nak buat...jangan ler simbah2 asid ni.. nanti susah... kena penjara nanti... ko nak dok kat penjara...20 tahun lak tu...dalam masa 20 tahun tu.... macam macam boleh jadik.. hehehe

Cikgu Ita said...

kak olynn mmg suka tgk monitor org lain....hobi baru... hehehe

tapi kite pun mmg pantang lah dengor lelaki pukul pompuan nih...jantanmen tul...

aniza said...

ala kak olin...tak baca newspaper arini ker? Jantan yang kena simbah asid tu tetap meneruskan hajat dia untuk kawin lagi satu.

Kite rasa bini dia tu tak patut la simbah asid kat laki dia.

Sepatutnye dia CANTAS jer "anus" laki dia tu..konpem terus TUMPUL niat nak kawin lagi.. Haha!!!

AJ said...

waaaaaa........mmmmmmmmmm.............ala hiiiiii.........mmmmmmmmm.............cm ner ek........ hehehheh....x pe laaaaaaa...nanti2 arrrrrr!!!!!!!

Puan Olynn said...

Tu la pasal niza... Kite pun ade bace gak. Hangin jek... patutnye bini dia jgn la simbah asid kat muke ngan badan... simbah asid kat 'situ' jek. Baru dia tau langit tu tinggi ke rendah. Dasar jantan kabaret!!! (emo ni...)

The Lock said...

anus ke anu ek..?

samat said...

pompuan tu dah manopuas.. .eh.. aper tu.. monopos...posmen... posto....apo apo lah...

Puan Olynn said...

saper lak samat ni ?

aj said...

eeehhh.... k olin... dah ader kawan baru ke??? hehhehe... SAMAT!!!!????? :P

Puan Olynn said...

tah... saper tah samat ni... misteri... heheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...