.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, August 22, 2005

Cute nye...


Alalala... syiannye dia... Punye la ngantuk sampai tertido mase tgh memain. Main kasut lak tu... Hehe... Jangan si Tasya jadik cani sudah...

14 comments:

zAi....ibu of aLiFf , aInNa and aQiM said...

hehhe...nasib baik tak dgn dia2 sekali masuk dalam kasut....eii..tak busuk ke kasut tu dia cium?.....kalau tasya cam baby ni pun ok gak..biar dia cium kasut bola papa dia...kui..kui..kui...

Sesompok said...

aku rasa elok ajak skali mak tasya join tasya cium kasut bola papa dia.. hehehe....

AJ said...

alahiiiii....cian nya baby tu? hadzri!!!! cm ner jage anak sendiri nie???? :?

Sesompok said...

baby kiter nanti suruh dia cium kasut takraw kiter pulak.. hahaha...naper.. nak join ke jean... :D

Puan Olynn said...

eee... kejam la hadzri ni. Aku kesian kat anak ko (walaupun lum wujud lagi...)

lia puteri said...

tasya??? cium kasut tak per??
kalau dia jilat kasut bola papa dia camner???

dah la dia suka menjilat! bebaik kak olin...nanti makin sihat tasya ..heheheheh

Puan Olynn said...

ha'ah la lia... cane ek ? Si tasya tu seme dia nak jilat.

Sesompok said...

memang dah ikut perangai ko nak buat cam ner.. hehehe

Puan Olynn said...

ko mmg xde insurans la hadzri...

AJ said...

x de insurans yerk!! ok laaa k olin..meh kiter tolong akak KARATE je si Hadzri tu!!! tapi k olin kena banjer mee hun soto xtra cili padi n ayam!!!!

Janji yerk!!!!:p

Sesompok said...

Saper kater tak der.. ada ler.. insuran moto... keta... insuran berkelompok pun ada...

makzue said...

>>akum...
>>belanja jean kat makcik sara jer olynn...sbb menu yg dia tulis tu ada kat sana..senang olynn tak payah fikir2...

aj said...

hehheheheheh...idup k zarul!!!!!!!! :P muaaaahhhhhhhh

Puan Olynn said...

eh.. xleh la jean... tu pesaing mak kite. Disebabkan kite anak yg setia, kite xleh menyokong pesaing dia... sekian, ime acih... hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...