.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, July 5, 2005

LAPORAN TERKINI...

Sehingga pukul 3.36 ptg ni, nampaknye batang idung gaji masih belum kelihatan terapung di maybank2u. Dato' nampaknye semakin bersungguh-sungguh menguji kesabaran hati dan perut para pekerjanya. Para pekerja dato' nampaknye semakin agresif mengutuk dan mengata dato' secara terang-terangan (walaupun di belakang dato'). Dato' semakin banyak mengumpul pahala hasil dari caci-maki para pekerjanya. Namun begitu, beliau juga tidak lupe untuk menambahkan dosanya di atas penganiayaan dan penderaan mental yang telah dibuat.


Sekian, terima kasih. Norazlin Hashim melaporkan untuk buletin blog. Salam sejahtera.

16 comments:

lia puteri said...

betul!!! kebenganganku semakin terserlah...

ader kang aku letupkan cosmo nie...

AJ said...

hehhe....wa...mmg bpotensi arrr k olin jadi wartawan blog!!! :P

Puan Olynn said...

uwaaaa!!! Setakat kul 8.26 pm nih masih xde floating lagi...

Sesompok said...

Ha'ah lah olin... gaji aku pun lom masuk lagik... ghasanya 25hb kot masuk...

Puan Olynn said...

Kuwang ajo la ko hadzri. Sensitip tau x ? Terbakar je aku bace komen ko ni...

The Lock said...

dato' salah masukkan tak... tah2 dier termasukkan kat akaun dier sendirik...

Puan Olynn said...

Laporan terkini : Sehingga pukul 10.04am, 6 Julai 2005, gaji masih belum float...

Perghh... makan roti lo...

Cikgu Ita said...

tensen gue....dah lalok kot dato' nih....geramnyaaaaaaaaaa

AJ said...

terbakar kesabaran kiter ler!!!! pijak n penyek kan dato jadi SARDIN!!!

Linda said...

kita dah beribu2 kali tekan maybank2u tuh tak ader jugak!!!!

NaszDeaN said...

lah korang kesiannya lah hai..datok nih nak kena santau nih..tk ubah perangai lama tuh..ader ejr jalan nak kena lempang...tkper satu hari dier akan masuk rancangan Bersamamu makan siput macam dalam tv tuh..br dier rasa...

Puan Olynn said...

tensen aku... dah tahap dewa karin dah ni... UWAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

makzue said...

siput...siput jangan sebut ekkkk en deannn..sensitiffff..beb...
nak di bawak ke dewan rakyat lagi...gamaknya..

Y Sue said...

weii...tu siput dimakan utk ubat tenaga batinlah...bukan utk kenyangkan perut!! !@#%&!

AJ said...

eee.....sue mencarut!!!!!!! tolonggggg........

Puan Olynn said...

Ooo ye ke...

Ayat 1 : Dato' makan siput
Ayat 2 : Siput utk tmbh tenaga batin

So, kesimpulannye ape yek ? (hehe... malas nak taip. kang kontroversi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...