.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Friday, July 22, 2005

Keta ape yg murah tp best ?

Rase cam nak tukar keta la... Skang ni keta ape yg best ek ? Tp jgn la mahal2 sbb nanti aku xmampu lak nak bayar tiap2 bulan. Kalau buleh, tiap2 bulan bayar paling mahal pun dlm area rm500. Hmm... hubby aku kate Kia Picanto cam kiut. Tp aku xsuke. OK ke picanto tu ? Skang ni ade 3 jek yg aku rase aku mampu beli...
1 - Savvy
2 - MyVi
3 - Picanto...
Yang mane satu OK ek ? Seme tu harga 40000 ke atas. Ke ade keta lain yg lebih murah tp best + kiut ?

6 comments:

The Lock said...

Adoo... kete lembu. Lembu RM 1500, kete RM2000. Total RM3500... Murah tuuuu...

Puan Olynn said...

tu sesuai utk ko jek lock... hehe...

The Lock said...

ko kate nak murah tp best & kiut... lembu kan kiut... muahahah...

Puan Olynn said...

kiut ko kate ? patut la ko terpikat kat lembu... muahahhaha.....

Sesompok said...

Ape kate ko tak yah boli.. ko gune jer keto anak ko tu.. jun pandu, ko ngan anak ko jadi penumpang ler.. hehehe..

AJ said...

hehhe..keta lembu yerk!?? a'aaahhh laaaaaaaaaaaaaaaaaa.............comey!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...