.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, July 19, 2005

Betapa bestnye jadi ibu...

Semua orang sibuk tanye..
"Tasya dah pandai ape ?" or "Anak dah pandai ape skang ?" or "Anak sihat ?"
Mcm2 lagi lah...

Hmm.. cani rupenye rasenye bile jadik ibu. Orang dah xtanye kabar kite lagi. Seme sibuk tanye pasal anak. Tp xpe... xkecik ati pun. :)

Untuk pengetahuan semua, puteri kesayangan aku tu dah pandai meniarap. Pastu undur. Smalam sket lagi nak masuk bawah meja. Hehe... Seronok rupenye jadi ibu ni. Dapat tgk perkembangan baby kite tiap2 hari. Paling seronok bile ada benda baru yang dia buat dalam 1 hari tu. Lagi la seronok. Rase mcm segala penat lelah mengandung, melahirkan & menjaga dia terbayar. Hmm... patut la anak zai dah nak masuk 3 (hehe... jgn marah zai) & anak kakzi dah masuk 4.

Utk sesaper yg lum kawin tu, kite doakan supaya dpt kawin cepat2. Nanti leh dapat anak. Baru lah tau macamane seronoknye jadik seorang ibu... ;)

8 comments:

lia puteri said...

pergghh..tercabar, terbakar aku...esok jugak kiter nikah!

Puan Olynn said...

muahahhaha...

zAi....ibu of aLiFf , aInNa and aQiM said...

heheh..tak marah langsung olin..kiter sukeeee.........sangat..tak sabar nak tunggu yang ni kuar...itu baru sorang olin ..kalau ramai2 lagi best..skang ni pun ada dua org nampak best sangat...dorang main2...dorang cakap berdua..ntah apa2 bahasa keluar..kelako dan terhibur olin....kalau oenat balik keje mmg hilang.....kalau nak balik tuh ..tak sabo nak jumpa dorang..heheheh..mmg best...anak ramai atau sikit sume rezeki Allah bagi...kita kene jaga rezeki Allah dgn baik...baru hasilnya pun bai..tul tak?...SO KAWAN2 YANG LAIN TUNGGU APA LAGI.....MEH WAT ANAK RAMAI2(HEHEHEHH)

Puan Olynn said...

muahahhaha...
Pembetulan!!
**Wat anak ramai2 ke buat anak sniri2.. hehhe...

zAi....ibu of aLiFf , aInNa and aQiM said...

ala olin ni..pepaham la ayat tu sendiri..........tak sesuai tau..kih kih kih......

Puan Olynn said...

ok ok... org yg belum kawin sila tutup mate yek... hehe...

zAi....ibu of aLiFf , aInNa and aQiM said...

hehehhe..........ala..yang belum kawin pun dah pandai macam dah kawin...especially si niza..lia...hehe.....

Puan Olynn said...

tu la pasal... ala zai... diorg tau teori jek... praktikal lum tentu lg... muahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...