.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Monday, July 4, 2005

Aku yang terkantoi..

Alamak... cane la ari ni aku leh kantoi lak ni... Tensen tul la. Tu laa... aku ingat cosmo ni bapak aku punye gaknye... Padan la dengan muke aku... hehe.. Slalu dtg lmbt line clear jek. Tetibe ari ni boleh Cekyus lak duk kat counter dpn. Pergh... cpt2 aku suh laki aku berenti keta depan sket. Pastu dgn muke innocent nye aku masuk cosmo. Muaahahha... aku terlepas lagi... Biase la... aku kan pelakon handalan... Tp takut gak.. sbb aku slalu percaya kat statement "Sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga...". Hmm... nasib baik aku bukan tupai... ;p

10 comments:

AJ said...

hehhehe....tapi rupe tupai kan.. hehehhehehuhuhuahahahhihih.... marah? huh..marah lagi cm tupai kang... :P

Zack said...

Hallamak, aku pun kantoi jugak pagi nih, awal2 bulan dah masuk kul 8.16 (office hr start kul 8.15). Celaka punya LRT, slow nak mampus.

Aisey, kau keja kat Muar yek, heheh, tak merasa la bersesak2 kat dalam LRT atau Monorel...ada org hantar lagi tu...peh, aku rindu betul nak naik bas kat Muar..

Insya Allah minggu ni aku sekeluarga balik Muar.

Puan Olynn said...

alamak zack... ape sgt la lmbt seminit tu... aku ari ni dkt 9.20 baru smpi opis. Hehe... bukan ari ni je.. slalu sgt. Mentang2 la punch machine tu rosak... sukati aku jek.

Sesompok said...

lah ko tupai olin... pandai ek ko melompat2.. dulu tak nampak pun ko melompat2...ko saja je kan menyembunyikan kepadaian ko daripada aku... padan muka ko jatuh ke tanah.. tu pun kira nasib baik jatuh ke tanah.. kalau jatuh ke langit kesian laki ko.. hahahaha....

lia puteri said...

sepandai2 kak olin melompat...akhirnyer terlompat katak biler nmpk en yus ..hahaha
moral of the story...dtg la lambat!!! hehhehehe

Puan Olynn said...

katak jgn sebut. Nanti niza jeles kang.. susah lak...

Puan Olynn said...

kan aku dah kate aku bukan tupai. Ko xreti bace ke hadzri ?

AJ said...

hadzri...reti ke bace? (nada geram!!)

Sesompok said...

Haha.. ohh.... silap... aku lupa ler.. ko tu bukan tupai... tapi buntal .. hahahahaa

AJ said...

lempang je mamat melaka tu akak!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...