.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, June 15, 2005

Potong Jambul ?

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih...

Adalah dengan ini Beta ingin memaklumkan bahawa majlis Potong Jambul puteri kesayangan Beta iaitu Nur Atiqa Natasya... (Potong jambul tau jean... bukan potong janggut). Dengan itu, Beta dengan berbesar hati ingin menjemput rakan seperjuangan (seblog) terutamanya wanita ke majlis tersebut yang akan berlangsung selepas Zohor, pada tanggal 18 Jun 2005, di Istana Ayahanda Beta di Taman Sri Tanjung... Insyaallah..

Sekian, terima kasih.

19 comments:

Sesompok said...

A'kum..

Aku ada game ler sabtu ngan ahad ni.. tak dapat ler nak ngurat tasya... hehehe...popoooooo..... hehehehe

zAi....ibu of aLiFf , aInNa and aQiM said...

sori olynn..takleh gi..ada kelas laa...kem salam peluk cium ngan tasya je ye....

aniza said...

ape? makan???? Aku pasti akan datang!!!! Hahaha!!!

Alkisah maka tersebutlah kisah wahai tuan hamba berhikayat tidak lah sesempurna mananya. Arakian tarikh 18 June 2005 itu tidak disebut tarikh mengikut bulan Islam dan dinyatakan harinye.

Kena turun takhta la camnie wahai tuan hamba. Hahaha!!!

Puan Olynn said...

Pembetulan : bukan Tuan Hamba... Tuanku ye...

Terima kasih.

lia puteri said...

alamak..beta terpaksa mencemar duli la camnie..pengawal.!! kumpulkan orang2 kita..kita serang istana tersebut....huang..huang..huang...

Puan Olynn said...

Pengawal xdijemput yek... Tuan empunye diri jek

The Lock said...

Tapau bleh..?

Puan Olynn said...

Boleh... boleh blah... hehe..

AJ said...

heheh...tau laaa kiter beza kan jambul n janggut syg oiiii!!!! :P siut je laaaa k olin nie!

hehehe..yeah..yeah...leh bawak mak ayah abang 2 org, kakak, adik pompuan 2 org, adik lelaki seorg, anjing adik kiter 2 ekor, atuk n nenek kiter sekali arrr!! cukup x tempat utk family besor nie!

Nieza....dun 4get to ajak me n we can go 2gether-gether hor!

Tapau sekali laaa utk kiter.....leh simpan utk jiran2 kiter!!

Puan Olynn said...

xmalu ke jean ? nak dtg buleh... tp seme kena pakai tudung... hehheh (pasni mesti jean g baitul mal carik tudung lak...)

The Lock said...

pakai tudung periuk pun bleh gak.

AJ said...

eeeeee......... Lock nie...kasar ler... nak nangis arrr cm nie!!!! jahat arrrrrr..... humphhhh.... x nak layan!!!!! :(

Puan Olynn said...

sebut tudung periuk pun kire kasar ke ?

makzue said...

pakaian formal ke olynn...pakai seluar jeans boleh..bukan pakai seluar yg jean punye...nak potong jambul si tasya gak ...untie zarul nie

Puan Olynn said...

Kena pakai baju songket... heheh... Alamak Auntie Zarul... sniri mau ingat la... heheh... pakai la pape pun kak zarul.. kalau salah pakai, yg malu pun kak zarul. Bukan kite... hehehe... Nak potong jambul tasya ? Potong le... Asalkan jgn cukur smpi botak sudah.

AJ said...

huh, boleh ke potong kan jambul utk tasya? x pernah cube arrr!!! nak gak..nak gak... leh tunjuk x care potong jambul!!

Puan Olynn said...

Ala jean ni... g la potong jambul amin sana... sibuk nak potong jambul anak kite... heheh...

AJ said...

hehheh..... potong jambul amin???? dah panjang lebar masih leh potong jambul ke? heheh..maner leh!! nanti dier dah x ensem..potong jambul tasya sekureng2 nya tasya x tau n x kan gigit kiter!!!

Puan Olynn said...

Ooo... kalau amin dia gigit ye.. Baru kite tau.. OK la tu.. Best ape.. (ooops... 18sx nih) Kuang kuang kuang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...