.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Wednesday, June 29, 2005

Mama Tasya... (Syeksyi x ?.. hehe)


Ni gambar mama tasya mase kecik... hehe... serupe x ? Tau... serupe tang idung je kan. Hehe... yg sure, rambut mmg same... Xkisah la... pape pun... Lurve u Tasya... emmuahhhhh!!!...

15 comments:

AJ said...

gambar lucah!!! tutup mata sumer2 warga cosmo!!!!!eeee....seksi nyaaaa...open-minded sungguh ambik gambo cm tu kan...huh? pe laaa yg dier ternampak tu sampai mata pun terbeliak!!! :D

The Lock said...

gambo ko dah beso tp posing camtuh ader tak..?

Puan Olynn said...

hotak ko togel... muahahaha... aku ckp kat bini ko lokman... tgk la...

lia puteri said...

ya ampun...
tergamak kak olin berposing camtu....tak sanggup nk lihat sekali...nk DUA kali...heheheh

tak cun la..
tasya lagi la cun!!! 6666 kali ganda! nk bndingkan dgn kiter...lagi laaa 909090 kali gamda....huehuehue

AJ said...

hehheh...cian lock!!!!

Sesompok said...

Ni sorang lagi... hari tu jean... ni ko pulak yer... hmm.. nasib baik lah ko ni mama kepada tasya.. kalau tak .....hehehehe.. olin.. kim salam tasya yer...

Puan Olynn said...

Ape ? Ko ingat ko buat baik, ko boleh jadik menantu aku ke ?

Sesompok said...

Eh, tak boleh ker... tak boleh tak per... ee... tak tau malu... nasib baik ler ko tak buat cam tu masa aku dok sebelah ko ..kalau tak...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Cikgu Ita said...

apesal akak cam terperanjat jek dlm gambo ni??? ni gambo sebelum kene cucuk injection kat punggung yer?

Puan Olynn said...

setan la ko ni hadzri... aku lempang kang. Aku benci tul lelaki gatal camni. Aku xde mood ni...

AJ said...

eeee.....nie lagi seekor sesompok nie....sejak biler jadi gatazzzz cm tu!!! eee.... apa laaa nak jadi ngan kekwn kiter nie k olin!! x sukeeeeee arrrrrrrr......

Puan Olynn said...

kesimpulan = lelaki semua sama.

Sesompok said...

Maner sama... kalau sama nanti ko ngaku aku jadi laki ko pulak... hehe.. maner lah sama... ada yang tinggi,pendek, panjang, kontot... hehehee...

Puan Olynn said...

bukan la... lelaki sama bile tibe tang gatal dia tu.... semua lelaki kegatalan dia sama...

AJ said...

sokong!!!!!!! apa citer tompok nie huh...x paham!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...