.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Thursday, June 9, 2005

ketahuilah sbb aper anda memilih pasangan anda....

ader 5 perkara berlaku serentak... ...

1.air mendidih kat dapur... .
2.air paip melimpah kart bilik air... ..
3.bayi menangis... ... .
4.telefon berbunyi... ... .
5.ader org ketuk pintu... ..

kalo korang ... .aper yg korang akan buat terlebih dahulu... . susun ikut yg korang rasa lebih penting utk dibuat dahulu... ... . semua pon kena buat... ... .. so,susun la elok2... ... ...
.
.
.
.
sekarang semak jawapan anda... ..
kalo anda memilih utk menutup air medidih manandakan anda mementingkan keselamatan dan kebolehan dia utk membimbing anda... ..
kalo anda memilih untuk menutup pili air yg melimpah di bilik air menandakan anda mementingkan kekayaan,wang ringgit dan harta... ..
kalo anda memilih utk memujuk bayi yg menangis menandakan anda mementingkan kasih sayang... ... .
kalo anda memilih untuk mengangkat telefon berbunyi menandakan anda mementingkan budi bahasa dan perlakuan pasangan anda... ..
kalo anda memilih utk membuka pintu menandakan anda mementingkan rupa paras,fizikal dan personaliti pasangan anda... ..
sekian... ..wallahualam... .


Kitenye susunan :
1. Baby
2. Telefon
3. Bukak pintu
4. Air paip
5. Air mendidih...

Korang ?

11 comments:

Cikgu Ita said...

kite..
1. Air mendidih
2. Air Paip
3. Baby
4. Bukak pintu
5. Telefon

Linda said...

1. Air mendidih
2. bayi
3. telefon
4. air paip
5. ketuk pintu

lia puteri said...

kiter nyer susunan...

1. tido
2. bersolek
3. chatting
4. makan
5. mengumpat

maknanyer aper kak??? heheheheh takder dlm senarai...

hehe..yg penting dia cintakan ku..dan aku cintakan dia...mmuuahahahaaha...jiwang lak! :p

Puan Olynn said...

maknenye lia syewel... heheh...

lia puteri said...

oooo lia sewel la...
akak tu.. the mother of all syewellllsssss....muahahahahha

Puan Olynn said...

ooo... ckp tasya syewel...

makzue said...

ala olynn...kenapa bagi skema jawapan dulu...tak aci ler...bagi ler skema jawapan tu dalam beberapa hari...bagi semua ahli blog nie jawab..haa.pasa tu baru ler bagi skema jawapan...heheh..

Puan Olynn said...

ooo ye ke ? Ha'ah ek... xpe... nanti kalau ade soalan yg lain kite buat camtu...

AJ said...

kiter lak...kiter lak... nak gak join!!!

1) Bayi menangis
2) Air mendidih
3) Ketuk pintu
4) Air paip
5) Telepon

amacam jawapan kiter!?? ok x......

Puan Olynn said...

ele... dah tgk jawapan la tu...

e3z@ said...

kiter plaks...

1)3
2)1
3)4
4)5
5)2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...