.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Tuesday, June 28, 2005

Kepalaku yang pusing...

Ari ni masuk keje awal. Kononnye mlvk datang... nak jumpe kitorang la... Skali tu xde pun. Tahpape la... buat penat aku jek dtg awal. Dah le ari ni kelas mlm. Tensen tul. Dah le pale aku asyik pening jek dari ari ahad ari tu... Ni kang ade yg pitam kat dlm kelas lak kang... Mane xnye.. dari ari tu xcukup tido.. si Tasya demam selsema lg... berjangkit budak2 kat umah tu la... geram aku. Dah tau kena selsema, jgn le cium baby tu... Tgk... yg susah aku gak. Yg xcukup tido... aku gak... Hish... tensen tul...

4 comments:

Cikgu Ita said...

org mlvk tu tak jadik datang lagi??? perrhhh membaranya...

Puan Olynn said...

datang la ita... tp dia xnak jumpe kitorg pun.. syewelnye orang mlvk! Tensen kite.

AJ said...

aper kaitan MLVK ngan Tasya?? aduii...pening kepala kiter laa layan dier org nie!!! pepe laaa citernya....

Puan Olynn said...

jean ni pemahaman mesti dpt D. slalu susah nak phm ayat org lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...