.....what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown.....

Friday, June 3, 2005

Bla.. Bla.. Bla..

DEWA - Pupus

Aku tak mengerti ... apa yang sedang kurasa
Rindu yang tak pernah ... begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu
Meski kau tak akan pernah tahu
Aku persembahkan hidupku untukmu
Telah ... kurelakan hatiku padamu
Namun kau masih bisu diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara
Baru kusadari cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk seluruh hatiku ...
Semoga waktu akan mengilhami sisi hatimu yang beku
Semoga akan datang keajaiban hingga akhirnya kaupun mau
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu
Meski kau tak akan pernah tahu..


Yahoooo!!! Berjaya membetulkan blog jean. Betape terernye aku... Kan jean kan. Hehehe... Hmm... lagu kat atas ni xde kene mengena pun dgn aku. Tp aku suke. Sukati la niza... kite nak suke lagu sedey ke.. lagu gumbira ke... lagu kanak-kanak ke... lagu patriotik ke... Tinge kite kan... Sukati kite la. Yang niza nak bising apesal ?

8 comments:

aniza said...

What???? niza niza niza??? isk isk isk..gue ni tak kisah la lok nak suka lagu apa pun...

BUT..can u guys imagine how i feel when i listen to this SAME song for half an hour!!! Kalo dengar sejam aku rasa dengan aku aku sekali boleh PUPUS >:p

Hahaha...baru betul extreme tahap DEWA nieh..

makzue said...

niza memang minat kat DEWA tahap dewa nie...baru ler dewamania namanya...betul tak..alal baru dengar dalam half n hour...belum lagi sehari suntuk tu...macam save me...

Puan Olynn said...

Tah... tu pun nak kecoh...

AJ said...

Nieza..mmg popular ngan gelaran "minah Kepoh"!!!!

hehehhe....ya ler...ya ler... k olin....mmg terer mperbetulkan blog kiter...padahal masalah nya "kecik" je!!

anyway...tima kasi byk2.....

Puan Olynn said...

Time kasih je ke ? KFC mane ?

Puan Olynn said...

Ya Allah ita.... ingat kite jek yg fanatik dgn lagu ni... Ade org yg lebih kronik rupenye... Nasib baik niza xde... Abih la kite amin... pasni pupus la kite... hehe...

makzue said...

ala..kite pon dah ada ler lirik lagu nie...jangan marah semua

Puan Olynn said...

Kak zarul pun nak pupus gak ke ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...